Modelbouwdag HO-Modelautoclub 27 september

Home Forums Agenda/Evenementen Modelbouwdag HO-Modelautoclub 27 september

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #13089
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    27 september 2014
    Modelbouwdag HO-Modelautoclub
    dorpshuis Het Hart
    Jolinkweg 2
    7211 DM Eefde
    Inl. +31 (0) 528 372495, modelbouwdag@ho-modelautoclub.nl
    aanmeldformulier
    van 10.00 tot ongeveer 15.00 uur (opbouw vanaf 9.00 uur)

    #13240
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Voor de Facebookers onder de leden en bezoekers van de modelbouwdag, hier kunt u het evenement vinden, leuk-vinden en/of aangeven dat u gaat: https://www.facebook.com/events/1437316816539426/.

    #13689
    bennie
    Moderator

    Via Ben Veerbeek vernam ik dat er wegwerkzaamheden rond of in Eefde zijn.
    Hoe Het Hart van Eefde te bereiken is, wist Ben op dit moment ook niet.
    Via allerlei websties (w.o. gemeente Lochem) wordt je ook niet wijzer.
    Misschien kan Remko Storm ons helpen, hij woont tenslotte in Eefde.
    Dus Remko, help ons op weg (letterlijk en figuurlijk)
    Bennie

    #13690
    Marc
    Deelnemer

    Inderdaad, info is moeilijk te vinden maar hier staat meer:
    http://www.bereikbaargelderland.nl/
    Gorssel is afgesloten volgens bovenstaande kaart, je kan dus ook via de N339 en daarna naar Joppe en Eefde. Maar dit is wel allemaal binnendoor 🙂 en kom je bij de kerk die naast het Hart staat uit.

    #13691
    Remko
    Deelnemer

    Klopt de info is moeilijk te vinden, ikzelf wist ook niet dat ze met de weg bezig gingen dit was voor mij ook compleet een verassing!!!

    Maar als jullie op die side in het grote vlak gaan staan met de muis , en hem na je toe scrolt (groter maken)
    dan tussen Deventer en Zutphen even zoeken naar DEVENTERWEG GORSSEL.
    TEVENS……(en dat zag ik ook net) KIJK ook even iets verder naar de ZUTPHENSEWEG EEFDE !!!
    Wel zo makkelijk denk ik voor de aankomende beurs(zen) want ook dit gaat weer eens op de schop.

    En wat Marc zegt qua route is goed te doen.
    En ik ga nu zo richting Gorssel, en zal even kijken wat ik tegen kom qua info…als dat er staat.

    #13692
    Remko
    Deelnemer

    ben net weer terug uit Gorssel, en inderdaad schijnt de weg aankomend weekend afgesloten te zijn tussen Deventer en Gorssel!!!
    Maar op weg van Eefde naar Gorssel ben ik GEEN bord of borden tegengekomen dat de weg is afgesloten, maar alleen naast het bebouwde kom bord van Gorssel (gelijk bij de afzetting) staat een informatie scherm dat die weg aankomend weekend wordt afgesloten.
    Maar hoe dat vanaf de kant van Deventer wordt aangegeven, geen idee…..denk dus inderdaad dat je er dan bij Epse ”de N339” in moet en via Joppe na Eefde moet zoals Marc al aangeeft.

    #13693
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Weet je wat? Ik kom wel via Arnhem/Dieren!
    Maar ja, in Zuften zijn ze ook met die weg aan het stoeien.
    Ik moet dan bij de rotonde de N348 volgen (i.p.v. over de oude IJsselbrug) (let op de afslag N348 /Zutphen) en aan het einde rechts naar Eefde.
    Ze proberen het helemaal te begraven volgens mij.

    #13706

    Dankjewel Remko!
    Ideaal dat we iemand ter plaatse hebben die de boel kan schouwen…..

    #13707
    Remko
    Deelnemer

    Geen dank!
    En het ergste was nog, ik wist ook van niks qua afsluiting!!
    this dat Bennie me vanmorgen mailde.

    Maar ik zag ook dat ons nog meer te wachten staat qua werkzaamheden op de N348.
    Zie bericht wat Cor al op de side gezet heeft ”bij” de beurs van aanstaande december, en dat gaat over de Zutphenseweg N348 (de weg langs het beursgebouw)
    Maar over het hoe en wat tegen die tijd dat weet ik (nog) niet, maar hou het wel in de gate.

    #13708
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Yes, de lol was vele malen groter dan 1:87!
    Bedankt Ben en zijn medewerkers en tevens iedereen die geweest is!

    #13709
    Arnold
    Moderator

    Daar is niets aan toe te voegen!

    #13710

    Inderdaad een zeer geslaagde dag. Deze keer was het zelfs het podium nodig om iedereen een plekje te geven 😀
    Ook mijn dank aan de deelnemers en bezoekers voor de leuke gesprekjes. Vandaag weer een boel gezichten bij de bekende namen gezien.

    #13711
    Ricardo
    Moderator

    Ook ik heb genoten. Het was de reis zeer zeker waard uit het verre Zeeland.

    #13809
    arie van urk
    Deelnemer

    Het was weer een prachtige dag.
    Veel nieuwe gezichten en een mooie opkomst….

    Wat mij wel opviel was dat er niet veel nieuwe verzamelaars waren maar wel meer (nieuwe) (ver)bouwers ….

    Hier alvast een paar beelden…
    Voor de Facebook gebruikers
    https://www.facebook.com/arie.vanurk/media_set?set=a.10203533902286245.1073741922.1175112347&type=1

    Voor de niet Facebook gebruikers….
    Volgens mij is dat alleen nog Cor, maar die mogen we niet vergeten….

    http://www.majhost.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=289473

    #13834
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Dank je @arie van urk!
    Ik was ook al zo vrij geweest om je Facebook-fotoalbum toe te voegen aan het nieuwsbericht. Dus voor nog meer foto’s zie ook: ‘8e Modelbouwdag een succes!‘. Ik heb zojuist ook 22 foto’s van Ben Veerbeek toegevoegd aan dat bericht.

    Ook ik vond het een prachtige dag! De tijd vloog om!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Het onderwerp ‘Modelbouwdag HO-Modelautoclub 27 september’ is gesloten voor nieuwe reacties.