Miniatuurauto ruilbeurs Rijssen 7 maart

Home Forums Agenda/Evenementen Miniatuurauto ruilbeurs Rijssen 7 maart

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #15063
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    7 maart 2015
    Miniatuurauto ruilbeurs
    ‘t Witte Hoes
    Markeloseweg 90
    7461 PB Rijssen
    Inl. 055-5429302
    van 10.00 tot 14.00 uur

    #15065
    bennie
    Moderator

    Hey Jurgen
    Jij bent er vroeg mee.
    Onze eigen ruilbeurs is de dag er na
    Bennie 😉

    #15066
    Erik-Jan
    Deelnemer

    Vroeger (begin jaren 90) ging ik vaak naar deze beurs, toen ook Van Zuthem er nog stond.

    Vorig jaar ben na 20 jaar weer een keertje geweest, en heb bijna geen actuele 1:87 modellen gezien. Is dat vaker zo daar ?

    #15067
    bennie
    Moderator

    Ja, Erik-Jan
    In 2013 ben ik er ook weer eens gaan kijken. Ik ging er naar toe om mijn verzameling landbouwvoertuigen in 1:87 aan te vullen. Rijssen ligt ten noorden van mijn woonplaats en mijn ervaring zegt dat in de noordelijke provincies meer landbouw-gerelateerde modelautobeurzen zijn.
    In Rijssen is dat niet zo. Daar komt enkele malen per jaar een groep mensen samen die een gezellige dag hebben onder elkaar en met bezoekers hebben. Ik kreeg de indruk dat men elkaar daar allemaal kende. Voor een collega vond ik daar meerdere Lliedo modelauto’s. Het is leuk om rond te snuffelen tussen het aangebodene en je ziet regelmatig jeugdherinneringen in de vorm van Dinky Toys, Matchbox en Lion Cars. Zoek je actuele 1:87 modelauto’s en woon je ver van Rijssen, dan is de verre reis misschien een telleurstelling. Woon of, ben je in de buurt, is het best leuk om eens rond te kijken. Er zijn geen kosten verbonden aan een rondgang over deze beurs.

    #15070
    Erik-Jan
    Deelnemer

    Ik woon 10 kilometer van die beurs in Rijssen af (Almelo), dus de afstand is geen probleem 😉

    In Eefde wordt ik altijd blij van het aanbod, in Rijssen moet je inderdaad actueel 1:87 spul met een lampje zoeken.

    #15071
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    hallo Bennie,
    Ik weet dat ik er vroeg bij ben, maar zo vroeg als jij er bij bent, kan ik nooit zijn (het heeft al in Berichten 180 gestaan volgens mij). 😉 😛
    Begin maart zijn er blijkbaar meerdere beurzen, daarom wilde ik het aantal agenda-items een beetje spreiden. Anders staat de top 5 alleen maar vol met evenementen en worden de inhoudelijke topics verdrongen. Maar ja, als we reageren op een agenda-item, dan blijft hij wel in de Top 5 staan 😛 🙂 .
    Voor de aankondiging van onze beurs zul je nog even geduld moeten hebben, eerst nog een beurs op 7 maart…..
    groet,
    Jurgen

    #15074
    bennie
    Moderator

    Hallo Jurgen
    Er stond in de agenda van Berichten 180 wel een aankondiging van een ruilbeurs in Rijssen, maar die was in december 2014.
    In de agenda van Berichten 181 wordt de ruilbeurs in Rijssen op 7 maart opgenomen.
    Dat mag ook wel, want ik kreeg van de organisatie een mooie zelfgemaakte kerstkaart met erbij hun agenda voor 2015. Mijn dank er voor!
    Bennie.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Het onderwerp ‘Miniatuurauto ruilbeurs Rijssen 7 maart’ is gesloten voor nieuwe reacties.