Massey135

Home Forums Stel jezelf voor Massey135

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #10949
    Massey135
    Deelnemer

    Tsja even voorstellen bij een H0 forum valt niet mee als je passie eigenlijk 1/32 is.
    Maar een oud Chinees spreekwoord zegt dat je wel eens verder moet kijken dan je neus lang is. Zoals mijn forumnaam al doet vermoeden ben ik een liefhebber van Massey Ferguson. Op de boerderij hadden we vroeger eerst een Güldner en later werd dat een MF 135. De trekker waar ik groot mee ben geworden.
    Mijn passie is landbouwminiaturen, uiteraard naast mijn vrouw en kinderen, want die zijn het belangrijkst.
    In het dagelijks leven sta ik voor de klas (groep 7/8) en ik geniet elke dag weer van die pre-pubers die denken dat ze al heel wat zijn. 🙂
    In 1/87 komen ook steeds meer mooie modellen uit op het gebied van landbouw en ik hoop dat ik via het forum op de hoogte blijf van deze schaal.

    #10953
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Zeker mooi spul tegenwoordig.
    Als je alleen al kijkt wat MO-Miniatur uitbrengt.
    En NPE tegenwoordig.
    Dan kan je gerust een slabbetje voorbinden.
    Nu die Märklin set weer…

    #10954
    bennie
    Moderator

    Massey135
    Uit jou reacties lees ik, dat je Agritoy van de LCN kent, of zelfs lid bent.
    Dan weet je waarschijnlijk ook van de nauwe contacten welke wij als HO-modelautoclub Nederland onderhouden met LCN / Agritoy.
    Regelmatig verschijnen artikelen uit de HO-Berichten in Agrtitoy.
    Misschien iets voor jou, om vanuit de LCN kant wat te schrijven over je hobby wat gepubliceerd kan worden in de HO-Berichten en mogelijk ook Agritoy.
    We kunnen je in dit soort projecten met raad en daad bijstaan.
    Je kunt ons bereiken via redactie@ho-modelautoclub.nl of webmaster@ho-modelautoclub.nl
    Wij beiden zijn ook op de hoogte van wat er allemaal in de Agritoy gepubliceerd wordt.
    Bennie van Meurs, redactie HO-Berichten.

    We stellen het op prijs om naast je naam Massey135 ook je eigen (voor)naam te noemen.

    #10955
    Massey135
    Deelnemer

    In de Agritoy van februari komt weer een mooi verhaal over de Case IH 1660 Axial Flow maaidorser van Jan Scholten.
    De Agritoy komt uit rond 10 februari voor de meer dan 3000 leden van de L.C.N.
    En dat er een samenwerking is met de H0-club is een ding wat zeker is. 🙂
    Freerk

    #10982
    bennie
    Moderator

    Hallo Freerk
    Ik had even niet in de gaten dat jij achter de naam Massey135 schuil ging.
    Welkom op het forum.
    Bennie.

    #11091
    Cor-DutchArt
    Deelnemer

    Neue Traktoren in 1:32 und in 1:87 (MO Miniatur)

    Im Dezember startete die Auslieferung des Bührer 475 in 1:87

    In 1:87 sind der Hürlimann D50 und D600 bereits jetzt lieferbar.
    WeitereTraktoren in der 1:87 Produktions-Pipeline sind der Eicher 3145
    mit Terra-Reifen, Eicher Mammut, Lindner BF 35, Schlüter 15 PS mit
    Sitzbank, Schlüter 2000 TVL mit Frontzapfwelle, Steyr 1100 und der Steyr
    190 mit Frontlader.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.