links? partners?

Home Forums Off-topic links? partners?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #873
    klaas@
    Deelnemer

    ik mis nog de links en de partners, die komen toch wel terug hoop ik.

    #1013
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Hallo Klaas,

    Mooi dat de links op de oude site voor jou van belang zijn geweest. De reden waarom het nu niet op de nieuwe site staat, kon ik wel bedenken, maar ik heb jouw vraag even voorgelegd aan de vorige webmaster. Het blijkt dat er bewust voor gekozen is om de links en partners niet meer op te nemen. De links niet omdat ze a) zeer verouderd waren en b) het idd een hele klus is om ze allemaal te gaan controleren.

    Een alternatief is wellicht dat we in de verschillende rubrieken (bijvoorbeeld vrachtwagens, landbouw, blauwlicht) een topic opnemen op het forum: “interessante links”, met dien verstande dat er dan niet alleen een link geplaatst wordt, maar ook een duidelijke motivatie waarom het een interessante is.

    Is dat een optie? Indien Ja, dan wil ik in iedere rubriek wel een topic aanmaken. Hoor graag van je.

    met vriendelijke groet,
    Jurgen

    #1160
    klaas@
    Deelnemer

    waren vaak hele mooie links op het oude forum, inderdaad ook veel die niet meer werkten.
    zal de interessante links dan aan mijn favorieten moeten toevoegen.
    maar vind het een goed idee om dit toe te voegen bij de rubrieken.

    #1162
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Hallo Forum-gebruikers,

    Even een paar vragen aan jullie, naar aanleiding van de vraag van Klaas. Op de oude site stonden ongeveer 200 links naar andere sites. Het opnieuw opzetten en onderhouden vraagt veel tijd, daarom de vraag:
    1. zijn de links voor jullie belangrijk?
    2. is een het een oplossing om in het forum per rubriek (vrachtwagens, personenauto’s, landbouw, enz) een item te maken met interessante links?
    3. of hebben jullie liever 1 item met daarin alle links door elkaar?
    4. of zou een HO-modelauto.startpagina.nl (beheerd door iemand van de HO-Modelautoclub) een beter alternatief zijn?
    5. of weer zoals op de oude site een pagina met links? (dit laatste heeft als nadeel dat de links verouderd kunnen zijn, daar waar dat bij punt 4 grotendeels wordt afgevangen door automatische linkcontroles door Startpagina.)

    We horen graag of jullie de links missen en of we hier tijd en energie in moeten steken.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.