frico reclame vrachtwagen

Home Forums Gevraagd/gezocht frico reclame vrachtwagen

1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #24238
    Webmaster
    Sleutelbeheerder

    Hallo gebruikers van deze site,

    Via het contactformulier op onze site is een verzoek binnengekomen. Hieronder de tekst zoals vermeld in het contactformulier:

    “hoi model club nederland mijn naam is john (achternaam en mailadres bekend bij web master) en heb een licht verstandelijk beperking en zoek al best la= ng naar een reclame vrachtwagen met frico kaas reclame er op en die zou ik heel graag eentje wilen heben maar dan niet van de duits frico reclame er op maar van de nderlande kaas reclame er op maar dan in schaal 1op 87 ik moch= ten julie die nog een heben wil ik die wel over nemen voor kleine vergoeding en ik zag dat er ook iemand zij dat holland oto ooit nog een vrachtwagenje met frico kaas reclame ooit op de markt is gebracht maar ik weet wel dat ze van frico heel erg moelijk te vinden zijn in schaal 1op 87 met frico kaas reclame er op ik henb al heel wat moeite gedaan om zon vrachtwagentje te vinden en overal rond gevraagt en rond gebeld maar frico is al zo erg oud julie zouden mij er echt een heel groot plezier mee doen mochten julie er entje nog ergens kunen vinden groetjes van john de jongen met een licht verstandeijke beperkng die licht autisties is en heel graagzon frico reclame vrachtwagentje wil heben”

1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.