Dringend uw hulp gevraagd! (29/1 bijgewerkt)

Wij promoten de HO-Modelautoclub Nederland regelmatig, dit doen wij om zo ons ledental minimaal op peil te houden, maar liever nog te laten groeien. Dit kan/wil het bestuur zeker niet alleen doen. Nu hebben we de mogelijkheid om onze club te promoten op de Steenwijker modelspoordagen op zaterdag 3 februari. Wie o wie kan daar onze vereniging promoten?

We hebben daar ongeveer 4 meter standruimte, een deel daarvan kan ingericht worden met informatiemateriaal die we aanreiken, maar er is ook ruimte om een deel van een eigen verzameling te showen. Of door daadwerkelijk te (ver)bouwen. Of te wel te laten zien wat wij als leden van deze club doen.

Voor de volgende data/plaatsen zoeken wij nog hulp voor de info-stand:

3 februariSteenwijkSteenwijker modelspoordagen ??? + Ron van der Velpen

Dus heeft u zin en tijd om onze vereniging te promoten, meldt u zich dan bij mij (Ruud Kortekaas) via de e-mail:  showcoordinator (at) ho-modelautoclub.nl.