Covers en inhoudsopgaven HO-berichten 100-51 online

covers 51-100 - IMG_0984_800

Zoals eerder in ‘HO-Modelauto Berichten een bron van informatie‘ geschreven had ik in 2015 de mazzel om nummers 1 tot en met 150 van HO-Berichten te kunnen kopen. In oktober 2015 heb ik eerst (ook) de inhoudsopgaven van nummers 101 tot en met 150 online gezet. Nu zijn ook de covers en globale inhoudsopgaven van de nummers 51 tot en met 100 van HO-Berichten online. Hiermee hoop ik dat, naast genieten van de mooie voorkanten, het zoeken en vinden van artikelen uit het rijke verleden van HO-Modelauto Berichten en onze vereniging vergemakkelijkt! Veel kijk-, zoek- en leesplezier gewenst!

PS. vanaf nu zijn de inhoudsopgaven ook te bereiken via de knop ‘clubblad’ in de knoppenbalk hierboven.