BERICHTENVARIA 2019-121

Eerst nog even de Skoda Felicia Cabrio van Brekina, wat beelden onder een andere hoek dan die van de persfoto’s; het lijkt wel of er nog een sierlijstje op de flanken is gedrukt:

Je kon het verwachten dat er handelaren zijn die de modelletjes van de nieuwe Saab 92 uit de Märklin-set halen en ze dan los aanbieden:

Nu ook verkrijgbaar van Brekina: Skoda Liaz 706 combi van “ORWO’

Als model verschenen voor leden van de HCC Club van Herpa is de gele Renault T uit het trio dat voor Renault Duitsland een promotietour heeft gedaan (de rode is er al, de groene komt nog):

Nu ook verkrijgbaar zijn deze Xtra- of ‘Sonder-‘modellen:

Drie nieuwe modellen van AWM zijn verkrijgbaar:

Deze set VW T1-modellen van Schuco is er voor de Märklin MHI-handelaren …….

….. net als deze set modellen in oude “DB”-kleuren:

Bij de handelaren uit de MC Vedes-groep is nu de aardige Wiking Volvo F88 van “Josef Dewender” uit Bochum:

Leuke modellen met een schaarlift van MM Brno (info: RK-model.cz/MM-Brno)

Een mooi nieuwtje van Faller is dit tankstation in de stijl van de jaren ’50:

Dit weekend is er het ……