2e ruilbeurs 2016: 12 juni

Over een paar dagen is het weer zover, de tweede HO-Modelautoclub-ruilbeurs van dit jaar. Dat betekent dus ook dat we al weer richting de zomer gaan en dat het vakantieseizoen al weer gaat beginnen. Voor veel mensen betekent dat ook dat de hobby weer op een wat lager pitje komt te staan. Maar mocht je nu toch nog graag de verzameling nog wat verder uit willen breiden, nog die laatste paar onderdelen zoeken voor dat ene projectje of juist nog een nieuw project zoeken om lekker mee te nemen op vakantie, dan is zondag 12 juni weer het moment om je slag te slaan, op HO-Modelautoclub-beurs in Eefde. Van 10.00 tot 14.00 uur staan er weer vele aanbieders van al die mooie kleine modellen en onderdelen.

Inlooptafel
Als er mensen zijn die gebruik zouden willen maken van de inlooptafel dan moet ik die vragen om nog een beetje geduld te hebben tot de beurs in september, 12 juni zal er geen inlooptafel zijn.
Je kunt natuurlijk altijd nog zelf een tafeltje nemen om eens wat zaken te verkopen.

Fototafel Bennie van Meurs
Op deze beurs op 12 juni is Bennie niet aanwezig met zijn fototafel, zie zijn afmelding. Dus ook voor het laten fotograferen van uw zelfgebouwde/verbouwde modellen voor Bennie’s Beursberichten moet u geduld hebben tot de septemberbeurs.

Verbeterpunten/ideeën?
Nou zijn wij als organisatie heel tevreden over onze beurs maar willen natuurlijk ook graag weten of jullie dat ook zijn en of wij mogelijk iets kunnen verbeteren?
Nou weet ik dat de locatie altijd een discussiepunt is en zal blijven, want we willen het natuurlijk allemaal graag op vijf minuten lopen van huis maar dat kan nou eenmaal niet.
Wat ik meer bedoel is zaken als; missen jullie nog bepaalde zaken in het aanbod, voldoen de openingstijden, zijn de aankondigingen van de beurs goed en voldoende te vinden, hebben jullie nog ideeën waar we nog reclame kunnen maken.

Eigenlijk dus een vraag om ideeën, suggesties en opmerkingen en het maakt me eigenlijk niet uit wat het is, alles is welkom. Reageren kan via onze website of je mag mij rechtstreeks mailen op bestuurslidruilbeurs@ho-modelautoclub.nl, of spreek me aan tijdens de beurs.
Ik hoor graag van jullie.

Groet, Sybrân
Bestuurslid ruilbeurs.

Onderstaande deelnemers hebben zich aangemeld voor deze beurs en bieden daar hun modellen in schaal 1 op 87 (HO) aan (lijst is onder voorbehoud – stand 29-05):

Deelnemer ruilbeursspecialiteit
Hans Boshuizenvracht- en personenauto’s
Arie v/d BreevaartAWM  Brekina  Rietze bussen
Dik van BurenKibri bouwpakketten divers
Fokko van Calkerhulpverlening (modellen, kits, decals)
Ed DorssersAlles wat mooi is + Aral Benzine
hobbyscalepartsmodelbouw gereedschap /
herpa onderdelen
JP Automodellen1:87 vrachtwagenmodellen van Herpa
Rolf Kölnberger / CRR e.V.Wiking
Daniël Kortekaasmodelbouw benodigheden & Revell-verf
Andreas LehmannHerpa LKW und Feuerwehr
C.A. van der MeijdeResin kits en modellen en toebehoren
R. Neihof
Hans OostdijckAWM automodellen
Posttrein PeterWiking, Ricko, Norev, Neo
O. RamakerVrachtwagens 1:87
Paul RoerbagNed. miniatuur bussen periode 1920-2000
Huug SchenkPersonenauto’s, vooral VW/Opel
Twinkel TermuntenSiku 1:87
A. VeltmanBussen 1:87
Dennis Vos1:87 trucks, complete standaard +
limiteerde modellen en losse
opleggers, trekkers, AWM + Herpa
Ton de VosContainers
G. WijnveldtBussen 1:87
Autominiaturen Van ZuthemHO-automodellen

… en nog enkele anderen.

Er zijn nog enkele tafels beschikbaar (vol=vol).

Voor de verzamelaar van HO-modelauto’s is deze beurs een absolute topper.

De zaal is open van 10 tot 14 uur.

Ruilbeurs Eefde 13 maart 2016 IMG_1176_800 Ruilbeurs Eefde 13 maart 2016 IMG_1180_800
Een breed aanbod van HO-modelauto’s en toebehoren is te vinden op de ruilbeurs.

Ruilbeurs Eefde 13 december 2015 - legotheek - 20151213_114234_800
Tijdens de HO-Modelautoclubruilbeurs is ook de legotheek geopend.