14 juni 2e HO-Modelautoclub inlooptafel

Op zondag 8 maart was alweer de eerste ruilbeurs van 2015 in Eefde en gelijk met een wereldprimeur!
U denkt misschien: heb ik wat gemist? Nou als u niet bent geweest, dan heeft u zeker wat gemist, maar als u wel bent geweest dan had u het kunnen zien.

Ruilbeurs Eefde 8 maart 2015 IMG_0203_800

De aller eerste HO-Modelautoclub inlooptafel
Het goede nieuws is dat we het de volgende beurs op 14 juni gewoon weer doen, de eerste aanmelding is er namelijk al. Voor de eerste inlooptafel waren twee inschrijvingen en beiden hebben ook wat verkocht, dus het werkt wel. Er kunnen natuurlijk meer inschrijvingen terecht op de beschikbare ruimte, dus kijk eens in uw kast, op uw bureau of in dat doosje in de hoek en wie weet zitten daar een paar dingen in die u om kunt zetten in euro’s.
Wie weet vind u in Eefde gelijk weer iets leuks om het aan uit te geven.

Mocht u nou denken waar gaat dit allemaal over, wat heb ik gemist. De inlooptafel is een plekje waar u die paar items (max. tien) te koop kan aanbieden tijdens de beurs in Eefde.
Misschien heeft u er zelf ook wel eens aan gedacht om wat spullen te verkopen maar heeft u niet zo veel om één tafel te vullen of ziet het gewoon niet zitten om op de beurs te verkopen, dan biedt de HO-Modelautoclub nu een mogelijkheid voor haar leden.

Hoe werkt de HO-Modelautoclub Inlooptafel?
U heeft eens wat gekocht en u doet er toch niets mee, u heeft een model verbouwd en nog wat onderdelen over waar u niets mee doet en u wil deze wel verkopen. Dan bieden we nu een mogelijkheid met de HO-Modelautoclub Inlooptafel.
U meldt zich daarvoor aan door een mail te sturen naar het bestuurslid ruilbeurs (bestuurslidruilbeurs@ho-modelautoclub.nl). U ontvangt een retourmail met het inschrijfformulier voor de HO-Modelautoclub Inlooptafel, u vult het formulier volledig in en stuurt het formulier weer terug aan het bestuurslid ruilbeurs.

Let op: het volledig ingevulde inschrijfformulier dient uiterlijk twee weken voor aanvang van de ruilbeurs retour gemaild zijn.

Op de door u gekozen beursdatum komt u met uw items naar Eefde, inleveren kan vanaf een kwartier voor aanvang van de beurs (dus kwart voor tien), en geeft uw items inclusief het ingevulde inschrijfformulier af bij de daarvoor gereserveerde tafel. U mag maximaal tien items per beurs indienen.
U gaat zelf lekker het rondje maken op de beurs en wij proberen uw items te verkopen.
U dient zelf wel aanwezig te zijn, zodat u eventuele vragen van kopers kunt beantwoorden, tegen het einde van de beurs (14.00 uur), of eventueel eerder, dient u uw items en eventuele verdiensten weer op te halen.

Inschrijving van deelname gaat op volgorde van binnenkomst en vol is helaas is vol.

Ruilbeurs Eefde 8 maart 2015 IMG_0205_800